ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΡΕΥΜΑ

     ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ή ΕΞΕΛΙΞΗ
ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΑΡΙ
ΑΠ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ


ΠΑΤΡΑ – ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ


Πάτρα, μια πόλη 200.000 κατοίκων περίπου. Με έντονο οικονομικό πρόβλημα εδώ και χρόνια. Με υψηλό ποσοστό ανεργίας μετά το κλείσιμο πολλών μεγάλων εργοστασίων. Γνωστή για το περίφημο ¨καρναβάλι¨ της που θεωρείται από κάποιους ελπίδα οικονομικού κέρδους.


Σχετικά με το καρναβάλι ξέρουμε ότι από τους αρχαίους χρόνους υπήρχε η συνήθεια στους ειδωλολατρικούς λαούς με το ξεκίνημα της άνοιξης να κάνουν γιορτές στους θεούς τους. Το πνεύμα αυτών των γιορτών ήταν το ξεφάντωμα, το υπερβολικό ποτό, η ευκαιρία για εκπλήρωση κάθε επιθυμίας, κυρίως σεξουαλικής. Οι λαοί της Μεσοποταμίας συνήθιζαν στις αντίστοιχες γιορτές τους ακόμα και ανθρωποθυσίες μικρών παιδιών στην θεότητα του Βάαλ. Το ¨πνεύμα¨ αυτών των ημερών ήταν το ¨όλα επιτρέπονται¨. Ο λαός μας συνεχίζει να τηρεί αυτές τις γιορτές αλλά ¨εκχριστιανισμένες¨ πλέον. Σ΄ αυτές τις γιορτές κυριαρχεί και σήμερα το ίδιο ¨πνεύμα¨ το ¨όλα επιτρέπονται¨. Έτσι επιτρέπεται το πολύ ποτό, κάθε είδους ναρκωτικών, η άσεμνη αμφίεση και συμπεριφορά, οι ελεύθερες σεξουαλικές σχέσεις τόσο για τους ανύπαντρους όσο και για τους παντρεμένους.

Ένας συνειδητός Χριστιανός γνωρίζοντας τον λόγο του Θεού εύκολα καταλαβαίνει ότι το ¨όλα επιτρέπονται¨ είναι ένα καθαρά δαιμονικό πνεύμα. Ας δούμε μέσα από δημοσιεύματα εφημερίδων τα αποτελέσματα του ότι ο λαός μας ακολουθεί αυτό το πνεύμα.

- ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ. Έρευνα καθηγητή του πανεπιστημίου της Πάτρας η οποία δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα με τίτλο ¨θανάσιμη απειλή¨ αναφέρει ότι στην Πάτρα γίνονται 400 εκτρώσεις τον μήνα και προσθέτει: ¨ο αριθμός αυτός στην πραγματικότητα είναι υψηλότερος, αφού πάμπολλες εκτρώσεις, για διάφορους λόγους, γίνονται στην Αθήνα¨.
Ο ¨σύλλογος προστασίας αγέννητου παιδιού¨ αναφέρει ότι ¨οι εκτρώσεις στην Ελλάδα στέλνουν κάθε χρόνο 600.000 παιδιά στα σκουπίδια¨. Δηλαδή κάθε μέρα (σήμερα) τουλάχιστον 13 έμβρυα θανατώνονται στην Πάτρα και 1.640 σε όλη την Ελλάδα.
(Το πονηρό πνεύμα ¨όλα επιτρέπονται¨ απαιτεί και σήμερα ανθρωποθυσίες απλώς έχουν άλλη μορφή από αυτήν που είχαν στην αρχαιότητα).

- ΔΙΑΖΥΓΙΑ. Από πατρινή εφημερίδα πληροφορούμαστε ότι σε μια χρονιά μόνο σε όλη την Ελλάδα εκδόθηκαν 9.360 διαζύγια. Την ίδια χρονιά από τα Εφετεία Πάτρας και Αιγίου εκδόθηκαν 756 διαζύγια. Δηλαδή κάθε μέρα, σήμερα, στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας διαλύθηκαν 2 οικογένειες και σε όλη την Ελλάδα 25.

- ΑΛΚΟΟΛ. Αντιγράφω τίτλους εφημερίδων:
¨αλκοολισμός μια βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας μας¨
¨5-10% του γενικού πληθυσμού με πρόβλημα αλκοολισμού¨
¨ένας εχθρός ίσως πιο αδυσώπητος κι από την ηρωίνη¨
¨αυξάνει η κατανάλωση από γυναίκες και νεαρά άτομα (έρευνα της Κομισιόν)¨

- ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ. Αντιγράφω τίτλους εφημερίδων:
¨το 30% αρχίζουν τις ναρκωτικές ουσίες από τα 14¨ ,
¨κατά 3.600% αυξήθηκαν οι ανήλικοι που καταδικάστηκαν για ναρκωτικά¨
¨5 μαθητές 14-16 ετών έκαναν εμπόριο μέσα σε σχολείο¨
¨δωδεκάχρονη πουλούσε χασίς¨


Μέσα από το καρναβάλι ο εχθρός της ψυχής του ανθρώπου κατορθώνει να οδηγήσει ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας στα ναρκωτικά, στο αλκοόλ, σε «ελεύθερες σχέσεις» που θα οδηγήσουν σε κάποιες εκτρώσεις ή σε ασταθείς γάμους και αργότερα στο διαζύγιο. Δηλαδή να τους οδηγήσει όλο και πιο πολύ στην αμαρτία για να προκαλέσει την δίκαιη οργή του Θεού στους ανθρώπους.


Κάποιοι διαβάζοντας αυτά μπορεί να παραξενευτούν, κάποιοι άλλοι μπορεί να σχολιάσουν ότι αναμενόμενα είναι αυτά γιατί ζούμε στους έσχατους καιρούς. Η ερώτηση μου είναι ο Θεός τι περιμένει από σένα, από μένα και από κάθε συνειδητό Χριστιανό για όλη αυτή την κατάσταση. Τα τελευταία χρόνια ο Κύριος έχει βάλει βάρος στην καρδιά κάποιων αδελφών και προσευχόμαστε για αλλαγή του πνευματικού κλίματος που επικρατεί στην Πάτρα και για την απελευθέρωση της πατρίδας μας και προπαντός της Πάτρας από το καρναβάλι.


Είναι ανάγκη να αλλάξουμε τον τρόπο που βλέπουμε τους ανθρώπους και τις καταστάσεις γύρω μας. Να αρχίσουμε να βλέπουμε με τα μάτια του Θεού. Να βλέπουμε με τον τρόπο που έβλεπαν και αντιμετώπιζαν την πραγματικότητα γύρω τους οι Άγιοι της Αγίας Γραφής. Δύο παραδείγματα.

Στις Πράξεις των Αποστόλων στο 16ο κεφάλαιο βλέπουμε τον Απόστολο Παύλο και τον Σίλα να είναι κλεισμένοι στην εσώτερη φυλακή των Φιλίππων, να είναι πληγωμένοι στο σώμα τους μετά από τους πολλούς ραβδισμούς των Ρωμαίων και τα πόδια τους κλεισμένα στο ξύλο και όλα αυτά γιατί γιάτρεψαν μια κοπέλα. Βλέπουμε όμως η προσοχή τους να μην είναι στραμμένη στην αδικία που τους έγινε, ούτε στην άσχημη κατάστασή τους, ούτε καν στον πόνο από τις πληγές τους αλλά ¨προσευχόμενοι υμνούσαν τον Θεό¨. Έτσι επέτρεψαν στον Θεό να αποδειχθεί για μια ακόμα φορά Παντοκράτορας και να επέμβει με θαυμαστό τρόπο σαλεύοντας τα θεμέλια της φυλακής τους και ανοίγοντας όλες τις πόρτες και λύνοντας τα δεσμά και τα δικά τους αλλά και όλων των φυλακισμένων και τέλος οδήγησαν τον δεσμοφύλακα με όλη την οικογένειά του σε πνευματική απελευθέρωση.

Ο σατανάς έχει βάλει δεσμά στην πόλη μας, έχει πληγώσει τον λαό μας και ίσως και κάποιους από μας. Αν προσανατολιστούμε, σαν τον απόστολο Παύλο, στην προσευχή και στην δοξολογία (πιστεύοντας ότι ο Θεός είναι ο ίδιος χθες, σήμερα και στους αιώνες). Ο Κύριος είναι έτοιμος να μας εκπλήξει με τις αλλαγές που μόνο αυτός μπορεί να φέρει.

Στο βιβλίο του Δανιήλ (9.5) βλέπουμε αυτόν τον άνθρωπο του Θεού να εξομολογείται τις αμαρτίες του λαού του σαν να είναι και προσωπικές του αμαρτίες: «ημαρτήσαμεν και ηνομήσαμεν και ησεβήσαμεν και απεστατήσαμεν και εξεκλίναμεν από των εντολών σου και από των κρίσεών σου». Παρόλο που δεν έχουμε καμία ένδειξη ότι ο ίδιος συμπεριφέρθηκε έτσι, μάλιστα ξέρουμε ότι από παιδί υπάκουε στον Κύριο ακόμα και με κίνδυνο της ζωής του, τον βλέπουμε να ταυτίζεται με τον λαό του και εξομολογείται την αμαρτία του λαού του σαν να ήταν δική του. Αντίθετα βλέπουμε στην Καινή Διαθήκη τον Φαρισαίο προσευχόμενο να εξιστορεί την υπακοή του, να συγκρίνει τον εαυτό του με τον τελώνη και να συμπεραίνει ότι έχει εκπληρώσει το θέλημα του Θεού.

Ας ακολουθήσουμε τον δρόμο του Δανιήλ και αντί να κατηγορούμε τους γύρω μας, ας εξομολογηθούμε τις αμαρτίες των αδελφών μας και του λαού μας βαραίνοντας στην καρδιά μας σαν να ήταν δικές μας. Ας ταυτιστούμε με τον Δανιήλ και όχι με τον Φαρισαίο που θεωρούσε τον εαυτό του καλύτερο από τον τελώνη και αυτοδικαιωμένο.


Ο Κύριος βλέποντας την αμαρτία στην Πάτρα και στην Ελλάδα δεν μένει να κοιτάζει από μακριά και αδιάφορα. Λυπάται για τα λάθη μας και τα λάθη του λαού μας. Ο Κύριος βλέποντας την αμαρτία στην Πάτρα και στην Ελλάδα λυπάται αλλά και παραπονιέται «Και είδε Κύριος και δυσηρεστήθη ότι δεν υπήρχε κρίσις και είδεν ότι δεν υπήρχεν άνθρωπος, και εθαύμασεν ότι δεν υπήρχεν ο μεσιτεύων» (Ησαΐας 59.15-16).

Ο Κύριος βλέποντας την αμαρτία στην Πάτρα και στην Ελλάδα αναζητάει λύση. Αναζητάει εσένα και μένα να σταθούμε μπροστά στα χαλάσματα που έχει καταφέρει ο εχθρός στην πατρίδα μας. «Και εζήτησα μεταξύ αυτών άνδρα, όστις να ανεγείρη το περίφραγμα και να σταθή εν τη χαλάστρα ενώπιόν μου υπέρ της γης, διά να μη εξολοθρεύσω αυτήν• και δεν εύρηκα» (Ιεζεκιήλ 22.30)

Ας βαρύνουν οι αμαρτίες των αδελφών μας και του λαού μας στην καρδιά μας σαν να ήταν προσωπικές αμαρτίες, ας πονέσουμε, ας εξομολογηθούμε εκ μέρους των αδελφών μας και εκ μέρους του λαού μας που δεν συνειδητοποιούν τα λάθη τους και τις συνέπειες τους.

Ας πιστέψουμε ότι μπορεί να ανατραπεί αυτή η κατάσταση. Αν ο Κύριος έφερε σε μετάνοια την Νινευή με ένα απλό κήρυγμα, αν μπόρεσε και ελευθέρωσε τον λαό του από την αιχμαλωσία της Αιγύπτου και αργότερα από την αιχμαλωσία της Βαβυλώνας τότε σίγουρα μπορεί να ελευθερώσει την Πάτρα, την Ελλάδα από την αμαρτία και τις συνέπειές της. Πρέπει όμως να το πιστέψουμε και να οδηγηθούμε σε έναν αγώνα προσευχής για να ανατρέψουμε αυτό το αρνητικό πνευματικό κλίμα που βλέπουμε γύρω μας.

Όταν ο Ιησούς Χριστός έλεγε: «Εάν έχητε πίστιν ως κόκκον σινάπεως, θέλετε ειπεί προς το όρος τούτο, Μετάβηθι εντεύθεν εκεί, και θέλει μεταβή• και δεν θέλει είσθαι ουδέν αδύνατον εις εσάς» σίγουρα δεν εννοούσε τα φυσικά βουνά αλλά αυτά τα πνευματικά βουνά που υψώνει ο εχθρός εμπρός μας. Αυτά τα βουνά που βλέπουμε μπροστά μας (δηλαδή το καρναβάλι της Πάτρας, η απιστία του λαού μας, οι άσχημες σχέσεις μεταξύ των συνειδητών χριστιανών, τα παιδιά μας που τα κερδίζει ο κόσμος κάποιες φορές) μπορούν να φύγουν και να πέσουν στην θάλασσα. Αρκεί εμείς να το πιστέψουμε και να μπούμε στην μάχη της προσευχής με σκοπό «να καθαιρέσουμε οχυρώματα, να καθαιρέσουμε λογισμούς, και κάθε ύψωμα, που αλαζονικά υψώνεται ενάντια στη γνώση τού Θεού, και να αιχμαλωτίσουμε κάθε νόημα στην υπακοή τού Χριστού» (Β Κορινθίους 10. 4-5)

Σήμερα βλέπουμε να επικρατεί γύρω μας μια κατάσταση που μοιάζει μάλλον με αυτήν που διαβάζουμε στο Ευαγγέλιο: «(ο Ιησούς) δεν έκαμεν εκεί πολλά θαύματα διά την απιστίαν αυτών» (Ματθαίος 13.59). Ο Κύριος εμποδίζεται από την απιστία μας. Στο χέρι μας, στην πίστη μας, στην υπακοή μας, στην προσευχή μας όμως είναι αυτό να αλλάξει.





ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

Ο Κύριος ένεκεν του Ιησού Χριστού

- Να μας οδηγήσει σε εκζήτηση του προσώπου Του, να ποθήσουμε περισσότερο και περισσότερο την παρουσία Του στην ζωή μας

- Να υψωθεί ο Ιησούς Χριστός σαν ο μόνος Κύριος στην ζωή μας. Με καθαρότητα καρδιάς όπως αυτός είναι καθαρός.

- Να μας οδηγήσει σε περισσότερο αγιασμό

- Να μας οδηγήσει σε αναγνώριση και μετάνοια για τα λάθη μας απέναντι Του και απέναντι στους αδελφούς μας

- Να συγχωρέσει τις αστοχίες μας, να γιατρέψει το ¨σώμα¨ των πιστών του στην Πάτρα και σ΄ όλη την Ελλάδα από τις πληγές του (που και εμείς οι ίδιοι έχουμε ανοίξει) και να μας ελευθερώσει από τις μεταξύ μας διαφορές.

- Να μας μάθει αντί να ξύνουμε τις πληγές των αδελφών μας, να κράζουμε σε Αυτόν για να γιατρέψει τις πληγές μας

- Να μας ελευθερώσει από το να ¨διυλίζουμε τον κώνωπα¨ για το πώς πρέπει να ερμηνεύσουμε κάποια εδάφια και να ¨καταπίνουμε την κάμηλο¨ της ελλιπούς αγάπης μας προς τους αδελφούς μας
- Να «γίνει το θέλημά Του και να έρθει η βασιλεία Του όπως στον ουρανό», έτσι ακριβώς και στη ζωή μας, στα σπίτια μας, στην πόλη μας, στην πατρίδα μας. «Αν ο λαός μου, επί τον οποίον εκλήθη το όνομά μου, ταπεινώσωσιν εαυτούς και προσευχηθώσι και εκζητήσωσι το πρόσωπόν μου και επιστρέψωσιν από των οδών αυτών των πονηρών, τότε εγώ θέλω επακούσει εκ του ουρανού και θέλω συγχωρήσει την αμαρτίαν αυτών και θεραπεύσει την γην αυτών» (Β Χρονικών 7.14)
«Μετανοήσατε λοιπόν και επιστρέψατε, διά να εξαλειφθώσιν αι αμαρτίαι σας, διά να έλθωσι καιροί αναψυχής από της παρουσίας του Κυρίου» (Πράξεις 3:19)

- Να μας χαρίσει ενότητα καρδιών σύμφωνα με το Λόγο Του. «διά να είναι πάντες εν, καθώς συ, Πάτερ, είσαι εν εμοί και εγώ εν σοι, να είναι και αυτοί εν ημίν εν, διά να πιστεύση ο κόσμος ότι συ με απέστειλας» (Ιωάννης 17.21)

- Το Άγιο Πνεύμα να καρποφορήσει μέσα μας την αγάπη Του για όλους τους αδελφούς μας και όλους τους ανθρώπους γύρω μας. Την άνευ όρων αγάπη. Αυτήν την αγάπη που «μακροθυμεί, αγαθοποιεί, δεν φθονεί, δεν αυθαδιάζει, δεν επαίρεται, δεν ασχημονεί, δεν ζητεί τα εαυτής, δεν παροξύνεται, δεν διαλογίζεται το κακόν, δεν χαίρει εις την αδικίαν, συγχαίρει δε εις την αλήθειαν• πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει» (Α Κορινθίους 13.4-7)

- Να μας δώσει λύπη για την κατάσταση των ανθρώπων γύρω μας.
Να μεγαλώσει μέσα μας ο πόνος για τους ανθρώπους που φεύγουν για την αιώνια απώλεια

- Να μας αυξήσει την πίστη ότι μπορεί να ανατραπεί αυτή η αρνητική πνευματική κατάσταση που βλέπουμε γύρω μας. «Πάλιν σας λέγω ότι εάν δύο από σας συμφωνήσωσιν επί της γης περί παντός πράγματος, περί του οποίου ήθελον κάμει αίτησιν, θέλει γείνει εις αυτούς παρά του Πατρός μου του εν ουρανοίς. Διότι όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το όνομά μου, εκεί είμαι εγώ εν τω μέσω αυτών» (Ματθαίος 18.19-20)

- Να μας δώσει την δύναμη να σταθούμε στην «χαλάστρα» προσευχόμενοι υπέρ του λαού μας
(Ιεζεκιήλ 22.30)

- Να μας δώσει την δύναμη να σταθούμε σας φρουροί από τον Κύριο στα τείχη της Πάτρας, της Ελλάδας και να πληροφορήσουμε τον λαό μας για τον εχθρό που βλέπουμε να έρχεται εναντίον (Ιεζεκιήλ 33.1-11)

- Να μας δώσει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για δημόσια διακήρυξη του ευαγγελίου του Ιησού Χριστού στην Πάτρα, σε όλη την πατρίδα μας. Να μας ανοίξει θύρα λόγου να σταθούμε μπροστά στον λαό μας και να τον πληροφορήσουμε για τα ψέματα του πονηρού αλλά και για την αληθινή χαρά του Χριστού

- Μεταστροφή του πνευματικού κλίματος στην Πάτρα και σε όλη την χώρα.
Απελευθέρωση του λαού μας από το καρναβάλι, τα ναρκωτικά, το αλκοόλ, την πορνεία, τις εκτρώσεις, τα διαζύγια και την κάθε είδους αμαρτία.

- Αντί για ειδωλολατρικές γιορτές στην Πάτρα, να γίνονται γιορτές για τον σωτήρα Ιησού Χριστό

- Να ελκύσει σ΄ Αυτόν τα παιδιά μας, τους συγγενείς μας και όλο τον λαό μας ώστε να αναγνωρίσουν τον Ιησού Χριστό σαν τον μόνο σωτήρα τους και Κύριο τους

- Να μας ελευθερώνει από τον πονηρό και τις μεθοδείες του



Ανδρέας Δημόπουλος
Πάτρα
e-mail: alfadimop@yahoo.gr

επιστροφη